دانلود قالب های آماده رایگان جوملا 3 دانلود قالب های آماده رایگان جوملا 3

رتبه این آیتم
دانلود قالب های آماده رایگان جوملا 3
رتبه 4 در 22 رای از 1 تا 5

درباره جوملا

یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز (CMS) برای انتشار محتوای وب سایت است. جوملا تا به حال جوایر متعددی را به دست آورده است. این CMS به شما امکان می دهد تا برنامه های قدرتمند آنلاین ایجاد کنید. جوملا یکی از محبوب ترین نرم افزارهای وب است.


 

یک سیستم مدیریت محتوا چیست؟

یک سیستم مدیریت محتوا، یک اپلیکیشن کاربردی است. مدیریت محتوا، به ایجاد،ویرایش ، بایگانی، همکاری، گزارش، توزیع محتوای وب سایت، و سایر اطلاعات اشاره دارد.

جوملا ! در دنیای آنلاین

جوملا در سراسر دنیا برای استفاده میلیون ها  وب سایت از تمام اشکال و اندازه های مختلف استفاده می شود.

جوملا می تواند برای موارد زیر استفاده شود:

·         وب سایت های شرکت ها ، اینترانت و اکسترانت

·         وب سایت های کسب و کارهای کوچک

·         مجلات، روزنامه ها و نشریات آنلاین

·         رزروهای آنلاین و تجارت الکترونیک

·         وب سایت های غیر انتفاعی و سازمان ها

·         وب سایت ها و پورتال های مبتنی بر جامعه، مدرسه و کلیساها

·         صفحه های خانگی شخصی یا خانوادگی

آیا می توانم به عنوان یک توسعه دهنده از جوملا استفاده کنم؟

برخی از شرکت ها و سازمان ها دارای مقرراتی هستند که فراتر از چیزی است که در جوملا است. در این موارد فریم ورک قدرتمند جوملا این کار را به آسانی می کند.

فریم ورک جوملا، به راحتی و به سرعت قادر به ساخت وب سایت است برخی از خصوصیات جوملا شامل موارد زیر است:

·         سیستم های کنترلی

·         ابزار گزارش داده

·         پل های کاربری

·         سیستم های تجارت الکترونیک

·         سیستم رزرو

·         ابزارهای ارتباطی

از زمانی که جوملا بر پایه PHP  و mysql بوده است شما می توانید با استفاده  از این پلت فرم، وب سایت های قدرتمند بسازید.

چرا باید از جوملا استفاده کنیم؟

جوملا دارای مزایای بسیاری نسبت به رقبای خود است. علاوه بر آن یک سیستم مدیریت محتوای کامل همراه با یادگیری آسان ، راه اندازی سریع وارزان است.

جوملا کاملا رایگان است. جوملا یک سیستم مدیریت محتوا باز است این به این معنا است که هر بخش از پلت فرم برای بازبینی و حتی تغییر یا برآورده ساختن نیازهای شخصی کاملا باز است.

آیا شما فکر می کنید که جوملا برای شما مناسب است؟

جوملا برای طیف وسیعی از انواع وب سایت ها مفید است. جوملا فوق العاده چند منظوره است و می تواند برای طیف وسیعی از وب سایت ها مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله وب سایت های که می توان به وسیله جوملا ساخت مانند:

·         فروشگاه های آنلاین

·         سیستم های خدمات مشتری

·         فهرست های دایرکتوری

·         تبلیغات پورتال

·         سایت رزرو آنلاین

·         سایت کسب و کار

·         سایت شرکتی

·         مجله آنلاین

·         سایت روزنامه

·         سایت شخصی

سیستم مدیریت محتوا چیست؟

یک سیستم مدیریت محتوا که cms  هم به آن گفته می شود، یک سیستم است که به شما امکان می دهد تا اطلاعات را به راحتی و به طور موثر مدیریت کنید. اطلاعات می تواند هر چیزی باشد. می تواند یک مقاله ساده  و یا یک سیستم مدیریت محتوا پیچیده باشد.

cms  نه تنها سازماندهی و مدیریت محتوا است، بلکه می تواند به گروه های مختلف کاربران دسترسی داشته باشد و این مزیت بسیار عالی است. مسلما شما مایل به تقسیم مسئولیت های مختلف مانند ناشر سردبیر، نویسنده و غیره هستید. گردش کار اولیه یک cms  می تواند شامل مراحل زیر باشد:

نویسنده با ایجاد یک مقاله شروع به کار می کند. در این مرحله وضعیت مقاله برای نویسنده به صورت پیش فرض است. کسی که مجوز دسترسی دارد، می تواند به مقالات دسترسی داشته باشد. البته باز هم اگر اجازه دسترسی به افراد دیگرهم داده شود، آنها هم می توانند به مقالات و ویرایش دسترسی داشته باشند.  در نهایت این وظیفه ناشر است که اطمینان حاصل کند که محتوای مناسب نشر پیدا می کند.

مزایای جوملا چیست؟

·         نصب راحت فقط با یک کلیک

·         پایدار و دارای مستندات عالی CMS

·         تجارت الکترونیک

·         مقادیر زیاد قالب های آماده و رایگان با قابلیت های فراوان

·         مناسب برای ساخت سایت های چند رسانه ای و شبکه های اجتماعی

·         در صورت پیکر بندی با معماری سخت افزاری مناسب، بسیار مقیاس پذیر است و می تواند ترافیک را اداره کند.

قالب های جوملا

اگر شما در یک کسب وکار توسعه وب سایت کار می کنید، شما باید اهمیت قالب ها را بدانید. قالب ها کمک می کنند شما وب سایت خود را با سرعت بیشتری توسعه دهید.

قالب ها نیمی از کار شما را انجام می دهند اما همه قالب های جوملا بدون هزینه نیستند. دو نوع قالب برای جوملا وجود دارد، قالب های رایگان و قالب های هزینه دار جوملا.  قالب های پولی جوملا ، قالب هایی هستند که شما باید آنها را باید خریداری کنید و اغلب دارای قابلیت ها و ویژگی های بیشتری نسب به قالب های رایگان هستند.

قالب های رایگان جوملا ، بسیاری از سبک ها ، سفارش ها ، صفحات گزینه و ویژگی های دیگر را ارائه می دهند. وب سایت های جالب و زیبایی می توان به وسیله قالب های رایگان طراحی کرد.

ممکن است فکر  کنید تفاوت بین قالب های رایگان و قالب های پولی جوملا چیست؟

در واقع قالب های پولی جوملا بسیاری از عناصر و ویژگی های اضافه را ارائه می دهند. آن ویژگی ها معمولا با قالب های رایگان جوملا ارائه نمی شوند. اما با این حال با قالب های رایگان جوملا هم می توان وب سایت های حرفه ای طراحی کرد.

زمانی که شما تصمیم می گیرید که شروع به گسترش کسب و کارآنلاین خود کنید ممکن است بسیاری از عوامل بر تصمیم گیری شما تاثیر بگذارند. احتمالا زمان و بودجه بندی در میان بسیاری از افراد پرنفوذترین عوامل هستند.  حتی این دو عامل هم می توانند گاهی بر روی تصمیم شما تاثیر بگذارند. اگر شما بودجه و زمان بندی محدود دارید، قالب های رایگان می تواند گزینه مناسب تری باشد.

تعداد زیادی از قالب های رایگان جوملا وجود دارد ولی پیدا کردن یک قالب مطابق با آنچه که شما نیاز دارید هم می تواند نیاز های شما را برآورده کند هم ریسپانسیو باشد وهم مرسوم باشد.

روش انتخاب

ویژگی و طراحی: ابتدا قالب های جوملا3 را مورد بررسی قرار می دهیم. ویژگی های بیشتر مانند سفارشی سازی با قالب های رایگان جوملا در دسترس است.

محبوبیت و نظرات: قالب های خوب، همیشه همراه با نظرات خوب هستند و همیشه محبوب هستند. در زیر لیستی از قالب های جوملا را بررسی می کنیم.

به روز رسانی فرکانس: ویژگی ها و عملکردهای جدید با به روز رسانی ها منتشر می شوند. بنابراین لازم است که فرکانس ها به روزرسانی شوند.

 قالب مورف

آیا در حال جستجو برای یک قالب جوملا، با طرح بندی های مختلف و زیبا، صفحات ساخته شده و تعداد زیادی از عناصر و سفارشی سازی هستید؟

شما می توانید از تعداد زیادی از قالب های پولی جوملا استفاده کنید. اما اگر شما نمی توانید هزینه ای پرداخت کنید. ما به شما قالب رایگان مورف را معرفی می کنیم.

مورف به عنوان یکی از بهترین قالب های رایگان در سال 2018 محسوب می شود. این قالب با فریم ورک معروف بوت استرپ ساخته می شود.

با مورف شما می توانید ، وب سایت های متفاوتی ایجاد کنید. زیرا این قالب می تواند شش پوسته زیبا فراهم کند. می توانید از 12 هدر مختلف هدری را انتخاب کنید که با وب سایت شما متناسب تر باشد.

شما انتخاب می کنید که وب سایت شما چگونه به نظر برسد. مورف منوی شما را می سازد . شما می توانید مگا منو، منو خالص ، منو ناوبری ، منو کشویی و منو دلخواه خود را انتخاب کنید.

خصوصیات کلیدی:

·         6 پوسته حیرت انگیز

·         فریم ورک های قوی

·         صفحات از پیش ساخته شده

·         دستگاه های 100% ریسپانسیو

·         تغییرات سربرگ

·         سفارشی سازی

·         کنترل تایپوگرافی نهایی

·         مگامنو

·         دراگ و دراپ صفحه

·         پشتیبانی RTL

·         بیش از 50 عنصر

قالب زنیس

زنیس قالب رایگان جوملا است . دارای ویژگی های برجسته و 100 در صد ریسپانسیو است. اگر شما به دنبال یک قالب رایگان برای ساخت وب سایت برای کسب و کار خود هستید، زنیس یک قالب مناسب برای شما است. زنیس با فریم ورک محبوب بوت استراپ در قسمت جلویی بوت استراپ شکل گرفته است. این قالب به شما کمک می کند تا سایت های حرفه ای را به آسانی بسازید.  همچنین با استفاده از این قالب شما می توانید سایت خود را به هر شکلی که می خواهید سفارشی سازی کنید.

Quix بیش از 50 عنصر دارد که به شما اجازه می دهد آن را با زنیس ترکیب کنید.

خصوصیات کلیدی:

·         کاملا ریسپانسیو

·         طراحی زیبا و تمیز

·         بی نهایت صفحات سفارشی

·         مگامنو

·         دراگ و دراپ

قالب هیلکس

این قالب فقط یک قالب و یا افزونه معمولی نیست، در واقع یک بسته کامل از چهارچوب قالب جوملا 3 است. این قالب بسیار قابل تنظیم و کاربرپسند است. زمانی که با این قالب طراحی می کنید نیازی به نوشتن حتی یک خط کد ندارید.

هلیکس همراه بوت استراپ و فونت های جذاب می آید.  این قالب مدرن برای ایجاد سایت های حقوقی، نمونه کار، کسب و کار، شخصی و خلاقانه استفاده می شود.برای افزایش قابلیت خواندن سایت، هلیکس گزینه های تایپوگرافی پیشرفته ارائه می دهد.

خصوصیات کلیدی

·         استفاده از فونت های معروف

·         لایه بندی ریسپانسیو

·         ژتراتور مگامال

·         فرم ارسال مقاله

·         بوت استراپ 3/3

·         تایپوگرافی پیشرفته

·         زمینه سفارشی

قالب Purity

این قالب یکی از قالب های رایگان جوملا است. این قالب با فریم ورک بوت استراپ ساخته می شود. بنابراین قابلیت مشاهده شدن با هر دستگاهی را دارد. با اکثر افزونه ها سازگار است و به راحتی با تنظیمات ThemeMagic و Layout قابل تنظیم است.

قالب purity  طرح بندی های مختلف حیرت آوری را مانند مجله ها، شرکت ها ، نمونه کارها ، وبلاگ ها ، واژه نامه ها وغیره ارائه می دهد.

خصوصیات کلیدی:

·         ساخته شده با بوت استراپ 3 و فریم ورک t3

·         کاملا ریسپانسیو

·         سازگاری کامل با افزونه ها

·         قابل برنامه ریزی

·         پشتیبانی از زبان RTL

هلیم

هلیوم یک قالب رایگان است که توسط فریم ورک جانتری طراحی شده است. این قالب، هدر آسان قابل تنظیم، فوتر و منو را ارائه می دهد.هلیم همراه با مدیریت طرح بندی باعث می شود بسیار آسان بتوانید آن را سفارشی سازی کنید. هر گامی که برای ساخت وب سایت خود بر میدارید ضبط می شود بنابراین به راحتی می توانید به مرحله قبل برگردید و آن را ویرایش کنید.

هلیوم شامل ویرایشگر قدرتمند منو است. شما تمام این ویژگی ها و امکانات را بدون هیچ هزینه ای می گیرید.

خصوصیات کلیدی

·         دارای شش سبک از پیش تعیین شده

·         فریم ورک جانتری

·         تایپوگرافی سفارشی

·         کاملا ریسپانسیو

·         پشتیبانی RTL

·         مستندات پرمحتوا

قالب فورت

فورت یک قالب رایگان با بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد و هیجان انگیز است.  طراحی هایی  که با فورت انجام می شود با اکثر وب سایت ها سازگار است.  فورت بسیاری از قابلیت ها مانند تصاویر سفارشی، محتوای سفارشی، رنگ های برجسته و زیبای سفارشی، گزینه فونت های سفارشی، فعال و یا غیر فعال کردن حروف بزرگ، تنظیم رنگ پس زمینه و سایر امکانات را عرضه می کند.

این قالب به شما یک وب سایت کاملا ریپسانسیو، همراه با گزینه ای برای فعال و یا غیر فعال کردن حالت ریسپانسیو می دهد. با این قالب همچنین می توانید منطقه  و یا قسمت هایی را که نمی خواهید در تلفن همراه و یا تبلت خود نشان دهید ، پنهان کنید.

بخش های پنهان در دستگاه های خاص نمایش داده نمی شود. فورت به شما 40 موقعیت برای ماژول های خاص منو را ارائه می دهد.

فورت می تواند تمام این ویژگی های خارج العاده را نمایش دهد.

ویژگی های کلیدی:

·         بیش از 600 فونت گوگل

·         فونت های سفارشی

·         طراحی تعاملی

·         طراحی ریسپانسیو

·         ماژول های سفارشی

·         پشتیبانی RTL

قالب مجله

مجله یکی از محبوب ترین قالب های رایگان جوملا برای پورتال های خبری و وبلاگ نویسان است. با این قالب می توانید در کوتاه ترین زمان، به راحتی وبلاگ های مدرن و زیبا طراحی کنید. وجود ماژول های پر قدرت News Show Pro و Tabs در این قالب باعث شده است ساخت وبلاگ و مجلات آنلاین بسیار زیبا و سریعتر از سایر قالب ها باشد.

ویژگی های کلیدی

·         کاملا ریسپانسیو

·         صفحات ساخته شده

·         چیدمان مدرن مقالات

·         کنترل تایپوگرافی

قالب شهاب سنگ

شهاب سنگ یک قالب شگفت انگیز و فوق العاده برای مجلات و اخبار است. این قالب تمام ویژگی های ضروری برای یک سایت خبری و مجله را پوشش می دهد.

شاید بپرسید  چرا باید این قالب را انتخاب کنیم؟ پاسخ، زیرا آن ویژگی های شگفت انگیز، طرح های سودآور، سرعت شتاب سریع و پشتیبانی قابل اعتماد دارد.

دارای 5 طرح بندی فوق العاده است: کلاسیک، مد، موزاییک، ورزش و تکنولوژی. هر کدام از این پوسته ها با طرح های زیبا و منحصر به فرد ساخته شده است تا نیاز های کاربران را برآورده سازد. قالب شهاب سنگ به شما 11 سبک هدر جذاب ارائه می دهد که به شما این امکان را می دهد تا یک ایده عالی که برای سایتتان مناسب است راتنظیم کنید.

پست ها با ابزاری به نام Meteor Article مدیریت می شود. بنابراین شما به راحتی می توانید هر زمان که خواستید مقالات خود را ایجاد و مدیریت کنید. همچین شما می توانید ، مقالات خود را با طرح های مختلف سازماندهی و مدیریت کنید.

شهاب سنگ به شما آیکون های تاریخ، رسانه های اجتماعی و عنصر آب و هوا را ارائه می دهد. این قالب به شما اجازه می دهد تا وب سایت خود را به صورت وب سایت کاملا خبری تبدیل کنید.

این قالب با قوی ترین، سازنده صفحه Quix ساخته شده است. در Quix بیش از 50 عنصر وجود دارد که شما کمک می کند تا سایت خبری  و سفارشی ایجاد کنید. شما می توانید این کار را در زمان کم انجام دهید.

شهاب سنگ سازگاری کامل با AMP برای تمام مرورگر ها دارد. این ویژگی تضمین می کند که وب سایت شما سازگاری کامل با تمام مرورگرها را دارد.

ویژگی های کلیدی:

·         پنج پوسته اصلی

·         پشتیبانی AMP

·         ریسپانسیو کامل

·         سازگاری با تمام مرورگرها

·         11 سبک سربرگ

·         بیش از 50 عنصر در Quix

·         درگ و دراپ در Quix

·         مستندات غنی شده

·         یکپارچه سازی فرمت

·         فرمت های ارسال چندگانه

·         بهینه سازی برای موتورهای جستجو

 

·         پیش نمایش مقالات

جوملا یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی وب سایت می باشد و پس از وردپرس به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا می باشد. قالب های آماده بسیاری در جوملا وجود دارند که با استفاده از آنها بهراحتی می توانید وب سایت خود را راه اندازی نمایید. گرچه استفاده از این قالب های آماده رایگان بدون هزینه می باشد اما برای امنیت بهتر و استفاده اصولی از قالب بهتر است عملیات ایجاد وب سایت خود را با استفاده از قالب آماده جوملا زیر نظر متخصص جوملا انجام دهید. یکی از سیستم های مدیریت محتوایی که دارکوب با استفاده از آنها وب سایت طراحی می نماید جوملا می باشد. البته دارکوب در طراحی سایت ها از قالب آماده استفاده نمی نماید و قالب ها توسط این مجموعه و از پایه تولید می گردند. طراحی سایت به صورت حرفه ای با استفاده از جوملا ممکن است و در تخصص مجموعه دارکوب می باشد. طراحی سایت با جوملا می تواند با زمان و هزینه کمتری نسبت به سایر روش ها باشد. استفاده از جوملا یکی از روش ها برای طراحی سایت ارزان می باشد.

در صورتی که قصد طراحی سایت از طریق جوملا را دارید و پس از نصب جوملا بر روی سرور لازم است قالب آماده جوملا دانلود نمایید. در صورتی که قصد دارید قالب آماده شما فارسی باشد دقت نمایید تا قالبی که دانلود می نمایید قابلیت RTL داشته باشد.

برای دانلود قالب های آماده جوملا 3 می توانید به سایت های زیر مراجعه نمایید:

More Than 4000 Free Joomla CMS Templates

Joomla templates - free and commercial joomla 3.x templates

Downloads | SJ Joomla3 Free | Free Templates | Joomla

Download Joomla 3.2 Templates

Joomla Templates - MixWebTemplates

Free Joomla Templates - Best of 2014

Free joomla templates - Free joomla 3.0 templates - JoomlaShine

پس از دانلود قالب مورد نظر آن را می بایست در سیستم جوملای خود نصب نموده و سپس به عنوان قالب پیش فرض انتخاب نمایید. در صورتی که هیچ یک از قالب های رایگان جوملا نظر شما را جلب ننمود زمان آن رسیده که با صرف هزینه قالب مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای خرید قالب جوملا کافی است به سایت http://www.templatemonster.com/ مراجعه نموده و بخش قالب های جوملا http://www.templatemonster.com/joomla-templates.php را مشاهده نمایید. در این بخش قالب های فراوانی وجود دارد که می توانید قالب مورد نظر خود را بیابید. پس از انتخاب قالب تنها کاری که لازم است انجام دهید آن است که شماره قالب را ثبت نموده و آن را به طراحی سایت دارکوب اعلام نمایید تا قالب مورد نظر را برای شما خریداری نماید. قالب هایی که بر روی آن علامت RESPONSIVE زده شده قالب هایی می باشند که سازگار با موبایل می باشد و به شما پیشنهاد می گردد با توجه به افزایش استفاده از مرورگرهای موبایل برای رویت وب سایت از این نوع قالب ها انتخاب نمایید.

* دقت نمایید قالبی که دانلود می نمایید برای نسخه 3 جوملا باشد و بر روی آخرین نسخه جوملا قابل نصب باشد، زیرا جوملا به زودی از نسخه های قدیمی تر خود پشتیبانی نمی نماید.

 

19-تیر-1397

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

15 نظر

  • آریاسان یکشنبه, 17 دی 1396 15:03 پست شده توسط آریاسان

    ممنون بابت مطلب مفیدتون

  • تاسیسات شنبه, 25 آذر 1396 18:54 پست شده توسط تاسیسات

    ممنون از بروزرسانی به موقع

  • قالب های صنعتی چهارشنبه, 03 آبان 1396 10:38 پست شده توسط قالب های صنعتی

    من میخام یه سایت راجع به رستوران دست کنم منتها بین جوملا و وردپرس نمیدوم کودم رو انتخاب کنم به نظر شما جوملا بهتره یا وردپرس؟

  • تهویه یکشنبه, 29 مرداد 1396 19:04 پست شده توسط تهویه

    مطلب مفیدی بود. ممنون از قالب های آماده

  • صنعت نما چهارشنبه, 16 فروردين 1396 10:56 پست شده توسط صنعت نما

    بسیار مفید و آموزنده بود

  • سوله دست دوم دوشنبه, 22 شهریور 1395 14:43 پست شده توسط سوله دست دوم

    قالب بسیار زیبای بود

  • بورس و سرمایه گذاری پنج شنبه, 06 اسفند 1394 09:05 پست شده توسط بورس و سرمایه گذاری

    ممنون از بروزرسانی به موقع

  • عابدین پنج شنبه, 03 دی 1394 21:25 پست شده توسط عابدین

    سلام واقعا قالبهای عالی گداشتین دستتون درد نکنه

  • farzan یکشنبه, 12 بهمن 1393 02:31 پست شده توسط farzan

    مطلب بسیار مفیدی بود - ممنون از وب سایت خوبتون .

  • ایرانیان سرور سه شنبه, 07 بهمن 1393 01:38 پست شده توسط ایرانیان سرور

    سلام مطلب مفیدی بود تشکر

  • yakamoz چهارشنبه, 12 آذر 1393 23:32 پست شده توسط yakamoz

    با سلام و ممنون از زحمات شما عزیزان می خواستم بدونم فرق طراحی یک سایت رسمی در جوملا با asp.netو php در چیست لطفا راهنمایی کنید

  • خاطره سه شنبه, 27 آبان 1393 19:43 پست شده توسط خاطره

    سلام من باید پروژه پایانیم رو با جوملا درست کنم ولی اصلا نمیدونم ک جوملا چیه حتی نمی دونم چی میشه باهاش درست کرد لطفا راهنمایی کنید

  • هفت آپدیت پنج شنبه, 17 مهر 1393 11:54 پست شده توسط هفت آپدیت

    مطلب مفیدی بود

  • نسیم سه شنبه, 31 تیر 1393 12:02 پست شده توسط نسیم

    طراحی سایت بااستفاده ازجوملا

  • طراحی سایت چهارشنبه, 23 بهمن 1392 13:53 پست شده توسط طراحی سایت

    بسیار مطلب مفیدی بود

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد