ساخت قالب جوملا 3 ساخت قالب جوملا 3

رتبه این آیتم
ساخت قالب جوملا 3
رتبه 3 در 6 رای از 1 تا 5
برای ساخت قالب جوملا 3 راحترین راه را به شما نشان می دهم. برای ساخت قالب جوملا 3 کافی است قالب خالی جوملا را از سایت http://blank.vc/ دانلود نموده و فایل مورد نظر را بر روی کامپیوتر خود از حالت فشرده خارج سازید. سپس فایل templateDetails.xml را باز نموده و در بخش نام قالب خود را درج نموده و سایر اطلاعات را همینطور تکمیل نمایید پس از انجام تغییرات فایل را ذخیره نمایید و محتوای فلدر از حالت فشرده خارج شده را دوباره فشرده سازه نمایید. فرمت فایل فشرده شما می بایست zip باشد. پس از انجام این کار کافی است فایل مورد نظر را در جوملا نصب نمایید. این قالب خالی جوملا می باشد بنابراین پس نصب و انتخاب قالب به عنوان پیش فرض کافی است قالب را تکمیل نمایید. این قالب با موارد پیش فرض مورد نیاز برای جوملا تهیه شده بنابراین کافی است قالب سایت را مطابق به نظرات خود طراحی نمایید. همچنین در این قالب پایه های ایجاد نسخه موبایل وب سایت ایجاد گردیده بنابراین کافی است css مربوط به سایت را ایجاد نمایید.
همچنین در این قالب کتابخانه های Modernizr, jQuery, SASS & LESS و PIE ضمیمه شده بنابراین می توانید از تکنولوژی های html5 و css3 استفاده نمایید.
05-شهریور-1392

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

1 نظر

  • پایگاه قرآنی ترتیلا شنبه, 07 تیر 1393 16:50 پست شده توسط پایگاه قرآنی ترتیلا

    سلام و خسته نباشید من یک قالب قرآنی برای جوملا 3 میخوام که امکان نظر دهی هم داشته باشد. شما میتونید بهم کمک کنید؟ ----------------------------------- می توانید قالب های مذهبی جوملا را در آدرس زیر مشاهده نمایید: http://www.templatemonster.com/category/religious-joomla-templates/

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد